Obavještenje

Obavještenje

Poštovani, izvršili smo izmjenu praga za generisanje SMS poruku unutar usluge SMS Info.
Od 01.08. dostavljat će se SMS poruke za transakcije iznosa preko 20,00 KM.

Zašto SMS info servis ?

    SMS usluga za  je informacijski servis Banke koji korisniku omogućuje primanje informacija o obavljenim transakcijama sa računa, prijem informacija o raspoloživom stanju na računu, te promotivnih poruka Banke putem mobilnog telefona. SMS usluga ne obuhvata transakcije podizanja gotovine na ATM uređajima Banke.

 

  • 24 h usluga

  • obavijest o transakciji odmah po izvršenju

  • praćenje i kontrola troškova

  • dodatni nivo sigurnosti za klijenta

Opis usluge

    Banka Korisniku omogućava prijem SMS poruka sa slijedećim informacijama:

    • Debitne kartice: obavijest o svakoj transakciji isplate obavljenoj na POS terminalu ili bankomatu; obavijest o uplatama po tekućem računu; upit o raspoloživom stanju po tekućem računu; prijem promotivnih poruka Banke;
    • Kreditne kartice: obavijest o svakoj transakciji isplate obavljenoj na POS terminalu ili bankomatu; obavijest o uplatama po kreditnoj kartici; upit o raspoloživom stanju po računu kartice; prijem promotivnih poruka Banke;

Aktiviranje usluge

    Preduslovi

    • posjedovanje kreditne ili debitne kartice Banke
    • mobilni telefon i GSM kartica mobilnog operatera sa teritorije Bosne i Hercegovine
    • prihvatanje Općih uslova korištenja SMS usluge

    Potrebna dokumentacija

    • popunjena Pristupnice za korištenje SMS usluge
    • kopija važećeg ličnog identifikacijskog dokumenta

    Usluga se ugovara na neodređeno vrijeme.

    Pristupnicu isprintajte, popunite i dostavite u najbližu poslovnicu Banke
    Vaš zahtjev će biti procesiran odmah!

Provjera stanja računa

    Stanje računa na debitnoj ili kreditnoj kartici možete provjeriti putem SMS poruke na broj: 091 01 28 04

    U SMS poruku zavisno od toga da li želite doznati stanje na debitnoj ili kreditnoj kartici, potrebno je upisati sadržaj kako je navedeno u nastavku. 

 

Procedura u 3 laka koraka

  1. Aplicirajte online

  2. Lični bankar će Vas kontaktirati

  3. Dokumentaciju dostavite u Banku

Unesite Vaše kontakt podatke i mi ćemo Vam se javiti.

Mogli bi Vas interesovati i sljedeći proizvodi

Okvir za garancije

Klijentu se olakšava i ubrzava proces izdavanja pojedinačnih garancija iz okvira

Više

Okvir za finansijsko praćenje

Odobrenje okvirne finansijske podrške Klijentu

Više

Hal E-Bank

Jednim programom i jednom karticom radi sa svojim računima u svim bankama

Više